• Workshop pentru domeniul de studii Administrarea Afacerilor susținut de Andrei COCA – consultant elaborare proiecte europene, director executiv al Asociației RoMontana, experiență ONG și formularea de politici, strategii și finanțări pentru IMM-uri, echipe de cercetare și societatea civilă
  • Scop: Formarea unei viziuni integrate pentru dezvoltarea destinațiilor de turism.
  • Data: 24 mai 2022, ora 17.00, sala A208 (Bosch), str. N. Iorga nr. 1
    • Teme propuse pentru dezbatere: Branding la nivelul destinațiilor turistice – efecte și exemple de bună practică
    • OMD – Ce urmează pentru România?
    • Inovarea – element transversal pentru sustenabilitate în turism
    • Fonduri europene pentru dezvoltarea destinațiilor turistice – ce știm și cum ne pregătim?
    •  
    • Grup țință: Studenți ai specializării Economia comerțului, turismului și serviciilor (ECTS)
    • Masteranzi ai programului Administrarea Afacerilor în Comerț, Turism și alte Servicii (AACTS)
    •  
    • Organizator: Facultatea de Economie și Drept, Departamentul ED1 – Științe Economice, univ. dr. habil. Manuela Rozalia GABOR – responsabil Domeniu de studii Administrarea afacerilor și program de studii de masterat Administrarea Afacerilor în Comerț, Turism și alte Servicii
    • ASCED – Asociația pentru Cercetare, Educație și Dezvoltare
    • Workshopul se desfășoară în cadrul disciplinelor de ”Branding în turism” și ”Megatendințe și inovații în turism”, anul I, master AACTS.
  • (Sursa imagine representativa: AETD- Asociația de Ecoturism Țara Dornelor)

Branding, inovare, finanțare și politici pentru managementul destinației turistice